Ghid pentru inscriere online

Înscrierea online la Universitatea Emanuel din Oradea

Înscrierea la toate programele de studii ale universității se face, începând cu anul 2017, doar online. Este deosebit de simplă, rapidă și o poți face de acasă.

În cazul în care nu reușești, Universitatea Emanuel din Oradea îți pune la dispoziție un serviciu de consiliere și asistență prin email: [email protected]

 

Cine se poate înscrie online?

Se pot înscrie online
  1. Cetățenii români care au obținut Diploma de Bacalaureat / Diploma de Licență în România
  2. Cetățenii români cu domiciliul în străinătate care au obținut Diploma de Bacalaureat / Diploma de Licență sau echivalentă cu acestea în țara de rezidență și dețin adeverințe / atestate de recunoaștere emise de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor (CNRED)

 

Cine nu se poate înscrie online?

Nu se pot înscrie online
  1. Cetățenii străini
  2. Cetățenii români cu domiciliul în străinătate care au obținut Diploma de Bacalaureat / Diploma de Licență sau echivalentă cu acestea în țara de rezidență, dar nu dețin adeverințe / atestate de recunoaștere emise de Centrul Național de Recunoaștere și Echivalare a Diplomelor (CNRED)

 Admiterea acestora are loc în sesiunea iulie 2020. Te rugăm să ne contactezi din timp la adresa de e-mail contact [ at ] emanuel.ro sau la tel. +40 359 405603.

La admitere, cetățenii străini şi cetăţenii români care au efectuat studiile în străinătate au obligația să prezinte un certificat de competență lingvistică pentru limba română, eliberat de către instituții abilitate de Ministerul Educației și Cercetării. Prin excepție, pentru elevii care au urmat studiile într-o limbă de circulație internațională sau într-o limbă a minorităților naționale, certificarea competențelor lingvistice de comunicare orală în limba română se face cu diploma de bacalaureat.

Pentru înscrierea online ai nevoie de:

  1. Aproximativ 15 minute pentru completarea formularului de înscriere,
  2. Acces la Internet,
  3. O adresa de e-mail pe care să o monitorizezi constant,
  4. Dovada de plată a taxei de înscriere în format .pdf sau .jpg
  5. Documentele cerute în format .pdf sau .jpg

 

Cum mă înscriu online dacă nu am acces la un calculator sau acces la internet?

Universitatea Emanuel din Oradea îți oferă pe perioada 13-21 iulie 2020, respectiv 7-15 septembrie 2020 servicii de consiliere și asistență de specialitate la sediul universității, str. Nufărului 87, Laboratorul de IT, unde vei beneficia de acces la un calculator și la rețeaua Internet a universității. Programul este de luni până vineri, între orele 10:00 – 14:00.

 

Ce documente mi se cer pentru înscrierea online?

Pentru înscrierea online ai nevoie de mai puține acte decât cele pe care le vei prezenta la Secretariatul facultății, conform Ghidului admiterii. Actele solicitate sunt în varianta scanată color (.pdf sau .jpg). Dacă nu ai acces la un scanner, poți încărca o fotografie de calitate bună (.jpg ).

 

Pentru înscrierea la programele de studii universitare de licență:

  1. Cartea de identitate
  2. Certificatul de naștere
  3. Dovada de plată a taxei de înscriere
  4. Diploma de Bacalaureat (față) sau Adeverință pentru absolvenții promoției 2020 sau Atestatul de recunoaștere a Diplomei de Bacalaureat emis de CNRED

 

Pentru înscrierea la programele de studii universitare de master:

  1. Cartea de identitate
  2. Certificatul de naștere
  3. Dovada de plată a taxei de înscriere
  4. Diploma de Bacalaureat (față)
  5. Diploma de Licență (față) sau Adeverință pentru absolvenții promoției 2020 sau Atestatul de recunoaștere a Diplomei de Licență emis de CNRED

 

Dacă întâmpini dificultăți în a obține un anumit document, te rugăm să ne contactezi și să ne spui ce te împiedică să finalizezi înscrierea online.

 

Care sunt etapele pentru a realiza cu succes înscrierea online?

  1. Achită taxa de înscriere - click pentru detalii
  2. Scanează color documentele originale - click pentru detalii
  3. Completează formularul de înscriere - click pentru detalii
  4. Vei primi un email de confirmare - click pentru detalii
  5. Prezintă-te la examenul în dimineaţa zilei planificate - click pentru detalii

 

Cazare pe perioada admiterii

Universitatea Emanuel din Oradea oferă candidaţilor, pe perioada desfăşurării examenului de admitere, cazare şi masă (prânzul şi cina) în incinta campusului. Costul acestor servicii este: cazarea 15 lei/noapte, prânzul 12 lei/zi şi cina 10 lei/zi.

Pentru informații și rezervări te rugăm să contactezi Departamentul Administrativ, tel: +40 259 447212, +40 748 030615 sau email: administratie [ at ] emanuel.ro.

 

 

 

Date de contact

Facultatea de Teologie: teologie [ at ] emanuel.ro, Tel. +40 359 405602

Facultatea de Management: management [ at ] emanuel.ro, Tel. +40 359 405601

Folosim cookie-uri
Acest site folosesște module cookie pentru a ne îmbunătăți serviciile și a vă furniza informații adaptate. Prin utilizarea în continuare a website-ului, vă exprimați acordul expres pentru folosirea informațiilor stocate.